Galadreal

Brutal tünde

szerda, szeptember 10

na, de amúgy meg az úgy volt, hogy edzésen elköszöntem az ágitól, és mentem át a városon, aztán a folyón, aztán a körforgalmon át bele az alagútba, és mellémjött fenyegetően a másik robogós, eléggé szétzúzott robogóval, és nézem, ez mit tapad az én robogómra, he, de akkor láttam, hogy a karcsika az, aki az unokatesóm, és így aztán összefutottam a karcsikával, és leálltunk dumálni az útszélre az alagút, meg a piroslámpa között. ott aztán összefutottam az ágival, másnap meg a snoop dogg előtt összefutottam a barbival, ami nem is volt annyira összefutás, mert meg volt beszélve, aztán mentünk a snoopra, ahol a barbi összefutott a lánnyal, aki könyvet írt a magyarokról, és amúgy grázi, én meg összefutottam a karcsikával, a karcsika meg összefutott a sráccal, akinél mindig legendásan sok pia van, egyszer is akadt nála egy felesleges vodka, meg fél üveg viszki. na de akkor a barbi összefutott a kozmetikussal, akinek már gyerekkorában is az volt a padjára karcolva, hogy i love snoop, és akkor a metrón nem futottam össze senkivel, de a délitől hazáig összefutottam a gyurcival, aki izzadt a bringa miatt és amúgy a cib bankban dolgozik.

3 megjegyzés:

Időpont: 3:35 du. , Anonymous Névtelen írta...

Akkor most hogyis? Ki, kivel, miért?

 
Időpont: 4:02 du. , Anonymous Névtelen írta...

na ugye?!

 
Időpont: 9:57 du. , Anonymous Névtelen írta...

:)) tök jól benne van a lényeg ebben a posztocskában.
(a lány, aki könyvet írt a magyarokról valójában drezdai, de ez lényegtelen, csak a hitelesség kedvéért írom ide :).

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal