Galadreal

Brutal tünde

szerda, január 23

hisztérikus voltam kora reggel, mert nem ment az internet és kellett volna egy cukormókus miatt (ráadásul jó netfüggőként NEM BÍROM, ha nincs internet), aztán azért, mert nem tudtam rendesen bedobálni a jegyautomatába a pénzt, aztán azért, mert skdjfhasdfajkfhafhxysdajk (titkos), aztán kimentem az állatkertbe dolgozni és sütött a nap és üvöltött a lufinyakú majom és ittam a kávét és néztem a viziló seggét és megszállt a nyugalom. nem menő az állatkertet szeretni, mert blablablaaa szar az állatoknak, de én imádom és azóta is rajtam a boldog nyugalom.

a tesóm gyereke meg nemrég volt másfél és apu elkezdte olvasni tanítani. az o-t mar tudja. ilyen család ez, szeretjük a teljesítményt, valamint az o betűket is.

7 megjegyzés:

Időpont: 6:31 du. , Anonymous Névtelen írta...

Ez aztán az idő rövid története (vagy a rövid idő története?). A blog igazán 'percre kész'.

 
Időpont: 11:24 de. , Blogger wannabeanalien írta...

Off topic:
piros fű visszakerülhet hozzám

 
Időpont: 7:23 du. , Anonymous Névtelen írta...

elkuldom B-val, az jo?

 
Időpont: 1:16 du. , Anonymous Névtelen írta...

hát nem tudom találkozom e vele mivel hamarosan indul b, bébe és hát postánként eddig sem remekelt túl jól kigondolom illetve beszélek vele

 
Időpont: 5:27 du. , Anonymous Névtelen írta...

akkor majd osszefutunk es odaadom.

 
Időpont: 5:40 du. , Anonymous Névtelen írta...

szerintem hazudsz

 
Időpont: 10:19 de. , Anonymous Névtelen írta...

sosem.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal