Galadreal

Brutal tünde

szerda, december 19

hosszú idő után először karácsonyi hangulatom támadt körülbelül öt napja. a karácsonyi hangulatomat némiképp beárnyékolta a narkolepsziával párosuló téli betegség, de aztán kicsit jobban lettem és elmentem az arénaplázába, aminek a bejáratánál kaptam az smst, hogy a csapatépítő céges karácsonyon az egyik feladat egy másodfokú egyenlet és segítsek, mert senki sem tudja. az efféle helyzeteknek megfelelő automatizmussal kétségbeesetten hívogattam az aput, de hiába és közben megoldóképleteket futtattam a gondolataimban. bár tíz éve matektagozaton érettségiztem, azóta egy darab másodfokú egyenlettel sem kerültem közelebbi viszonyba, végül egy áfás számla hátulján álltam neki. az agyamba égetett matekóra tömegek információi szépen lassan áramoltak, rigmusokban tárolt szabályok jöttek elő(miszerint á meg bé a négyzeten egyenlő ánégyzet meg kétábé meg bénégyzet, valamint mínusz bé plusz/mínusz négyzetgyök bénégyzet mínusz négyácé per kétá). karácsonyi hangulatban ültem a hömpölygő tömeg közepén egy kebabos előtt és kisvártatva kijött a mínusz kettő.

3 megjegyzés:

Időpont: 11:04 du. , Anonymous Névtelen írta...

huu mennyire irigyellek, ez nekem soha de soha az életben nem sikerülne. konkrétan bajban vagyok sokszor a tizes összeadásokkal...

 
Időpont: 11:57 de. , Blogger wannabeanalien írta...

büszke vagyok rád nagyon...

 
Időpont: 7:32 du. , Anonymous Névtelen írta...

de szep lett volna ez a tortenet, ha vegul nem oldod meg... olyan valosagos. igy is az, persze.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal