Galadreal

Brutal tünde

kedd, december 25

furcsa dolog ez a blogolás. valójában egyáltalán nem értem, pedig már több mint négy éve élek vele. vannak elméleteim róla, leginkább az, hogy az exibicionizmus és a másoknak küldött üzenet sajtszagú kombinációja, aztán sokszor azt gondolom, hogy súlytalan, aztán meg azt, nem írok akármit, úgyhogy nem lehet az. aztán meghal egy blogger, akit sosem láttam, csak olvastam és megrendít, aztán ír róla valamit a másik blogger, akit nagyon szeretek és naponta beszélünk, és ülök itt az új, majmos pizsamagatyámban és nézem a karácsonyfát, hallgatom valami értelmetlen focimeccs zajait és egyszerre meghatódok és elvigyorodok a szövegen és eszembe jut, muszáj leírnom róla, hogy a tinilányok könyvében tizenöt éve azt olvasta, göndörebb lesz a haja, ha bemelegített sütőbe dugja a fejét. kipróbálta, göndörebb lett. van olyan kollégám is, aki előbb blogger ismerős volt és évekkel később lett kolléga, meg van olyan barátnőm is, aki 2003-ban a szódában úgy ismertem meg, hogy te írod a xyz-t, áááááá, én meg a zyx-et, áááá. és fogalmam sincs, hogy ezt most miért írom, ezért is furcsa dolog ez a blogolás. megyek is és főzök egy teát, hátha lejjebb viszi a hasamban a töltöttkáposztabejglitortapogácsahalcsirke halmokat.
kaptam wii-t. bibibibiii.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal