Galadreal

Brutal tünde

csütörtök, december 13

egoblogger:
egy egész teljes napot végigaludtam, olyan voltam, mint aki héthetes. aludtam, ébredtem, megettem, amit P. elémrakott: köptetőt, náthaellenit, teát, cvitaminbombafrissenfacsart levet, nagysütit, kissütit, reggelit, vacsorát, aztán újra aludtam. csak ettem és aludtam és jó volt. és nem tudom, hogy levágassam-e a hajam, eltérő álláspontok ütköznek. stelpa szerint a kiválasztott frizura nem elég punk. (a hajam jelenleg egyáltalán nem punk, de úgy tűnik, stelpa tudja, milyen érvre van szükségem.)
szombattól minden nap bulizni fogok és jó lesz.
pár órája eszembe jutott, hogy iszom egy kávét és elsöprő boldogsághullám söpört át rajtam a kávéivás lehetőségétől.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal