Galadreal

Brutal tünde

péntek, november 30

nem mondom, hogy átlagos csütörtöki nap volt. reggel különböző which friends character are you teszteket töltöttem az interneten. nem tudom, mi kínosabb, hogy eszerint, meg a facebookos szerint Monika, vagy hogy a másik szerint Ross, a harmadik szerint meg Joey vagyok. aztán a széchényi könyvtár mikrofilmolvasójában töltöttem négy-öt órát (közben rájöttem, hogy egloffstein amália szeretnék lenni), aztán a közraktár utcánál lövöldöztem lézerrel a kollégáimra három órát (közben rájöttem, kitűnő szuperkém szeretnék lenni), aztán gimis emlékekkel a rettenetes cactus juice nevű pubban töltöttem további három órát (ahol rájöttem, nem szeretnék cactus juice törzsvendég lenni).

2 megjegyzés:

Időpont: 6:00 du. , Blogger wannabeanalien írta...

WANNABE...welcome

 
Időpont: 5:36 de. , Anonymous Névtelen írta...

jo kezdet

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal