Galadreal

Brutal tünde

csütörtök, november 15

izgatott vagyok, harmadikos.
az általánosban nincs annyi osztályterem, ahány gyerek, úgyhogy a harmadikosokat a máv telepi épület földszintjén kialakított kisiskolába száműzik. örülök neki, izgalmas, hogy minden reggel, kettes sorban megyünk az ötszáz méterre lévő iskolába. átmegyünk azon az úton, ahol autók járnak és a villamossínen is. pár évvel később ugyanezen a villamossínen, a harminchetes villamosén játszom pénzlapítósat. (mielőtt jön a villamos, ötvenfillérest rakok a sínre, félrehúzódom, aztán szétlapított mását a kövek közt addig keresem, amíg minden testfelületem piszkos nem lesz. következő villamosnál ismétlek.)
a máv telepi iskola kertjében bokrok vannak. ott lehet beszélgetni arról, hogy a keddi sorozat, amiben egy őrült nő babái vannak, mennyire nagyon félelmetes. (ha fenn is maradhatok, amikor megy, igaziból oda sem merek nézni, de rendszerint azt hazudom, én is láttam.) a bokorban lehet még puszit adni aktuális szerelmünk arcára, a bokrok előtt pedig adj király katonázni lehet. Cinkével, a barátnőmmel körióra alatt levelezünk arról, hogy a házunkban lakó tacskót délután elkérjük és levisszük a telepre sétálni. a tacskó fantáziadús neve Tacsi, egészen kicsi és már délelőtt megőrülök attól, hogy délután láthatom. nem tudom, hogy Cinke is ennyire örül-e. boldog vagyok, mert már csak egy köri van, egy ének és az egész délután az enyém. az enyém, a Cinkéjé, meg a Tacsié.

11 megjegyzés:

Időpont: 8:34 du. , Anonymous Névtelen írta...

A HÉV sokkal jobban lapít pénzt, mint a villamos, bibibá. :)

 
Időpont: 9:03 de. , Blogger wannabeanalien írta...

Gyöngyös - Mátrafüred viszonylatban erdei kisvasút diesel mozdonnyal keskeny nyomtávval az lapít csak igazán

http://matrahegy.hu/fotoalbum/fotoalbum.php?fmelyik=1&db=6&kereses=mátravasút&mostkeres=x

 
Időpont: 4:05 du. , Anonymous Névtelen írta...

hat nemtom sracok, sztem nincs igazatok. sztem a 37es a legmenőbb ebből a szempontból, nekem még bizonyitekom is van. na erre mit leptek?

 
Időpont: 9:28 du. , Anonymous Névtelen írta...

Hogy engem majdnem elbaszott a HÉV egyszer, teljesen komolyan, véletlenül. :)

 
Időpont: 9:17 de. , Blogger galadreal írta...

ok. erre nem tudok raigerni. :)

 
Időpont: 12:48 de. , Blogger achtungzebra írta...

Az őrült nő babái az Örvény című sorozat - máig megvan a filing amit akkor éreztem :)))) vicces :)

 
Időpont: 1:04 de. , Blogger galadreal írta...

ugye milyen rettenetesen kibirhatatlanul felelmetes volt???

 
Időpont: 11:48 de. , Anonymous Névtelen írta...

ennyire tisztan emlekszel ezekre, egy naplot erzekelek!


freya volt az egyik orult karakter neve, es szerintem mindeki rettegett tole

(en azt mondtam akkoriban, hogy nagyon ciki, hogy mindenki nezheti, es masnap errol beszelnek az iskolaban, en meg nem tudok mit mondani, anyuek bevettek es nezhettem)

 
Időpont: 6:13 du. , Blogger galadreal írta...

nem, nem irtam a fioknak, vartam, amig a szemelyisegemhet alkalmasabb exibicionista blogmufaj megszuletett :) es igen, tisztan emlekszem valamiert egy csomo mindenre a gyerekkorombol, nyilvan, mert tok jo volt, de arra pl nem, hogy hova tettem tegnapelott azt a polot, amin ket fej van es amit annyira szeretek.

 
Időpont: 11:14 du. , Blogger achtungzebra írta...

nekem is nagyon durván megmaradt ez a z érzés, a bizsergető izgalom, ahogy vártam, hogy kezdődjön...:) a másik, ami szintén egy kellemes tv-emlék, bár korábbról: schwarczwald klinik :)
amikor most ujra adták, vártam hogy jön a flashback, de nem sikerült :)

 
Időpont: 9:46 de. , Blogger mahamudra írta...

én vonattal lapítottam, a Pálköve nevű balatoni településen.

az örvénynek már az ígérete is parás volt. (mert látni nem láthattam).
a schwarzwald kliniket bezzeg engedték. nekem tetszett a klaus brinkmann, az udót viszont utáltam.

na és a boldog család Behringerékkel (vagy kikkel) megvan még valakinek?

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal