Galadreal

Brutal tünde

csütörtök, november 8

betegségem folytán itthon ragadtam és betegségem folytán itthon ragadni jó volt. több más mellett a pongrácz telepről írt korábbi posztomat például megtaláltam belinkelve a pongrácz telepről írt blogban. pár hete a kollégáimmal autóztam kőbányán és megdöbbentő komfortérzet szállt meg. ahogy rögtönzött idegenvezetést tartottam a pongrácz telep, máv telep, hős utca tengelyről, újra megbizonyosodtam róla, hogy dehogy leszek én. sosem leszek valójában budai.

1 megjegyzés:

Időpont: 10:57 de. , Blogger mahamudra írta...

off topic: en meg már nem tudom pontosan, mit jelent az a budai, bar ott nevelkedtem.
azt jelenti, hogy ha kinézek az ablakon, akkor tomott, allo kocsisorok okadjak ki magukbol a mérgezo gazokat, szo nelkul es rutinbol raallva a zebrara? mert akar a budai munkahelyemen, akar a budai lakasom ablakan nezek ki, ezt latom.
pongracz-telepet ide nekem.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal