Galadreal

Brutal tünde

hétfő, november 19

az utóbbi, gyerekkori posztom után érkező kommentekben láttam, hogy az Örvény című film nemcsak kilencéves önmagam mélyreható momentuma volt, hanem kortárscsoportom tagjaié is, úgyhogy íme néhány részlet, aminek biztosan sokan örülnek majd:

1985-ben forgatták, az eredeti címe Maelstrom volt és Norvégiában játszódott, itthon 1989-ben adták a magyar televízióban. A BBC hat részes minisorozata volt, nemrég dvd-n is kiadták. Angol színészek szerepeltek benne, de norvégul (próbáltak) beszélni, egy különös milliárdos nő állt a középpontban, aki otthagyva rokonait a norvég fjordokhoz költözik.

már a főcím is hátborzongató, hát még az első rész első tíz perce (sajnos finn felirattal, viszont a kapcsolódó videók között további epizódokból láthatóak rettenetes részletek):

5 megjegyzés:

Időpont: 11:16 du. , Blogger achtungzebra írta...

ááááááááááááá
itt a nőőőőőőőőőőőőőőő :))))
meg a baba a folyóban :)))))))
király összeállítás, abszolut nosztalgia :))

 
Időpont: 7:22 de. , Blogger galadreal írta...

ugye? en sokkot kaptam majdhogynem :)

 
Időpont: 1:43 du. , Blogger achtungzebra írta...

azon egy picit leakadtam, hogy 89-ben adták. Én azért egy picit későbbre raktam volna magamtól (azért az lehet, hogy később is ment a tv-ben, nem?)

 
Időpont: 4:45 du. , Anonymous Névtelen írta...

azt en szamoltam ki, ugyh lehet, h nem stimmel :) en harmadikos voltam, amikor nyomtak, 79ben szulettem. de lehet h akkor elcsesztem vmit.

 
Időpont: 4:11 du. , Blogger mifuri írta...

hát én ezt nagyon nem nézhettem, m nyomokban sem emlékszem rá...bezzeg boldog Behringer család megvan :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal