Galadreal

Brutal tünde

csütörtök, szeptember 6

van a legrégebbi barátnőm, még oviból és vele ittam a vörösbort és azon bánkódtunk, hogy minket sosem választottak ki gyerekszínésznek. a többiektől megtudtuk, hogy a belvárosi, meg budai általános iskolákba jártak a filmesek, castingolták a gyerekeket, P is igy került a tévébe, Mercinek pedig például egy sora is adódott, az eddigi legrosszabb magyar film temetésjeleneténél azt kellett mondania, hogy "én is angyal akarok lenni" és akkor az anyukakarakter ráripakodott, hogy "csend már, temetésen vagyunk". de hozzánk, kőbányára sosem jöttek a filmesek, csak a birkózószövetség, az is csak egyszer és csak a fiúkat választották birkózásra, pedig direkt az első sorban tömörültünk és mi is nagyon akartuk.

aztán ötödikben, amikor az osztállyal előadtuk a farsangon az István a királyt, akkor mi ketten voltunk a nép és még örültünk is neki. most bevallottuk egymásnak és magunknak, hogy a királynő vagy koppány ágyasainak járó szerep százszor jobban tetszett volna.

5 megjegyzés:

Időpont: 3:28 du. , Blogger wannabeanalien írta...

Vidéken még viccesebb (volt) a helyzet ugyanis oda csak nagy ritkán jött valaki válogatni bármihez és akkor a művházba kellett bemenni és a színpadról mustrálták a székeken ülő embereket és ez egyben előadásként is el lett adva .Hovatovább még a mozi is megszűnt és csak hétvégén volt vetítés a művházban. Igazából minenki imádta művházat mert rengeteg jó emlék fűz embereket oda.

 
Időpont: 6:43 du. , Anonymous Névtelen írta...

Én egyszer alsóban voltam kasztingon, és kiderült, hogy a szereplő az akkori állami TV-1 "Közjáték" című überbrutálócska műsorába kell, amit ráadásul Sopsits Árpád rendez. Már a "közjáték" műsortól olyan pofát vágtam, hogy senkinek nem kellettem. Utólag (S. Árpád munkásságát megismerve) még kevésbé bánom. Aztán viszont szerepeltem jobb dolgokban, szóval kiéltem az exhibicionizmusom...

 
Időpont: 9:42 du. , Blogger galadreal írta...

mibe? fogadjunk, h te is valami elokelo belso keruletbe jartal, nem a gettoba vagy videkre, mint alien vagy en.

 
Időpont: 10:54 du. , Anonymous Névtelen írta...

A harmadik elég külső kerület, bár nem annyira, mint Kőbánya. És Mókus utcai iskola volt akkoriban.

(Amúgy elmentem egy gyerekkórusba és vittek minket közreműködni Fesztiválzenekar koncerten Salzburgban az ünnepi játékokon, de modern táncszínházi kísérőzenét énekelni is. Szép volt, jó volt, elég is volt egy idő után.)

 
Időpont: 1:25 du. , Blogger wannabeanalien írta...

aztán persze egy barátom filmrendező lett és azóta sok vizsgafilmjében játszhatnak a haverok és az nagyon jó + stelpával bennevoltunk az egyetleneimbe és tegnap a wb-ben egy másik vizsga film egyik jelenetében kellett statisztálni tök véletlenül így hát a rossz start után összeszedtem magam

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal