Galadreal

Brutal tünde

hétfő, augusztus 13

vettem egy spongyabobos gumicsizmát és hallottam egy történetet a rádióban, hogy a kiscsávó a szigeten frizbivel eltalálta a szkinhedbe hajló nagydarab kezében tartott dobozossört, ami felrobbant és akkor megállt az idő, hogy jajszétverikitépiaszívétleöntisavval, de a nagydarab csak mosolygott kedvesen és összepacsizott a kiscsávóval, na akkor, amikor ezt hallottam, majdhogynem elbőgtem magam. és a opeti meg azt írta, hogy:

"az emberi szervezet öregedése valahogy így néz ki:
1. Hirtelen rádöbbenünk, hogy minden női szertornász fiatalabb nálunk
2. Hirtelen rádöbbenünk, hogy minden F1-es autóversenyző fiatalabb nálunk
3. Hirtelen rádöbbenünk, hogy a nyári olimpiai játékok teljes mezőnye fiatalabb nálunk"

ezen elgondolkoztam. képtelen vagyok túllépni az egyes ponton, sajnos én még mindig nem nézek ki 18-nak, pedig nagyon nagyon igyekszem, most például egy hétig nem alszom, tiszta karika is a szemem. ráadásul például opetinél is idősebb vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal