Galadreal

Brutal tünde

szerda, július 18

ugat ez a kutya, a szomszéd építkezésbe zárták, vigyázza a sittet, az üres falakat rekkenő hőségben. meggyőződésem szerint azért ugat, mert magányos és fél. éjszakákon át vonyít, keservesen és kitartóan. arra jártamban rendszeresen meglátogatom, benézek a pallók közti résen, de sosem látom, csak hallom a hangját. egyszer az építésvezetőnél is szót emeltem, ugat a kutya, vagy magányos vagy éhes vagy fél, mondtam. ő erre előrángatott egy fogatlan férfit (akit szintén ide, a szomszéd építkezésbe zárt), hogy ez itt a józsi és ő is itt van éjszakánként, úgyhogy nem lehet magányos a kutya, ugatni meg nem hallották még, lám most sem ugat. a józsit amúgy még nem hallottam vonyítani, de mostantól őt is látogatom.

és a wiwen kaptam egy felhívást, hogy vigyek magammal vizet meg műanyag tányért és ha látom a hőségütötte gutaközeli kutyát, funkcionáljak itatósként. athénban az akropoliszon is sok a kóbor eb, az ősi romok árnyékában hűsölő egyiknek ki is öntöttem a vizemből az orrához és rá se hederített. ma újra próbálkozom.

2 megjegyzés:

Időpont: 3:56 du. , Blogger wannabeanalien írta...

a józsi lehet hogy egy hasbeszélő fenomén és csak álca az építkezési éjeliőr szerep hogy nyugodtan tudja gyakorolni a számát valamelyik kereskedelmi csatorna igen komoly sztárkereső műsorára...

a víz jó ötlet én is viszek magammal kisfröccs formában és ha tántorgok a melegtől akkor meglepem magam magam, bár ma a bringán határozottan olyan volt mintha szemből egy malac perzselővel támadnának folyamatosan, mivel tényleg égetett a menetszél a turista buszok kipufogojáról már nem is beszélve

 
Időpont: 4:28 du. , Anonymous Névtelen írta...

motor pont ilyen. imadom a kipufogot kiveve.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal