Galadreal

Brutal tünde

szombat, július 21

én akarok lenni a rolling stones.
meghallgattam a legjobb tízet, aztán akkurátusan végigtelefonáltam az összes ismerőst, de senkinek nem volt jegye, vagy jól eltitkolta, ha igen. és akkor váratlanul kaptam a telefont, hogy egy darab sajtójegy mégis, sajnos ülő, de sebaj, ma végre akkor rákedroll és i kent get nó szatiszfeksön. stelpával időben kirohantunk, hogy az ő csápolójegye mellé az egy darab ülő enyimet is csápolóra cseréljük, aztán hamar kiderült, hogy:
- rockkoncertre rajtam kívül szinte mindenki párban érkezik
- ha mégis egyedül, az illető hatvanas férfi, aki kurvára csápolni akar és nem akar a nagy meleg miatt a seggén maradni (ahogy korábban feltételeztük)
- ha valakit mégis meggyőzünk, hogy élete legjobb választása a csere, és el is jön az ülőhelyek bejáratáig és ott tíz percig szempillátrebegtetünk, nyüszögünk, okosan érvelünk, nyávogunk, kurvaanyázunk, végül akkor se adja oda.
- ha összeszedjük a rolling stones arra kóválygó holland roadját, aki all access belépőjét kacsintva lobogtatva azt kamuzza, bárhova be tud vinni, a méretes magyar biztonsági őrről ő is lepattan.

na sebaj, éppen leülök és egy redbull és egy sör és már robban is a tüzijáték, és én elfelejtem a jegyüzéreknek járó lesajnáló pillantásokat mert szaladgálni kezd az atletikus, csípőforgatós, istentestű jagger, húrok közé csap a politoxikománia főpapja és nagypapák és kisbabák között, egyedül őrjöngve, sikongatva nézem az isteni rolling stonest.

2 megjegyzés:

Időpont: 10:45 de. , Blogger vadjutka írta...

mér' nem hívtál engem, én ott voltam?! a második számtól a végéig leesett állal bámultam, hogy mekkora zsenik ezek.
KIIIRÁLY volt!

 
Időpont: 9:23 de. , Anonymous Névtelen írta...

Szerencsére az 1975 után születettek is egy kicsit belekóstolhatnak abba, milyen volt, amikor a vezető zenekarok közé a Beatles, a Rolling Stones, vagy akár csak az Animals tartoztak. Az ő zenéiket legalább annyi ideig fogják játszani, mint a mi XVII. századi műveinket. Így lesznek a lázadókból klasszikusok.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal