Galadreal

Brutal tünde

szerda, július 4

meghazudtolt a holdudvar előtti lehúzós zsírbüfés. na jó, mondjuk hazudtam is, de csak mert kellett az a fröccs, viszont nem volt nálam elég pénz, volt viszont tíz euró. mondtam, had fizessek azzal, aztán büszkén hátramutattam kipihent arckifejezést imitálva, hogy ebben a pillanatban érkeztünk meg a nyaralásból és had fizessek euróval. erre azt mondta, nem is vagy barna és szorította a borosüveget, én megmakacsoltam magam, mutogattam a karom, hogy, de, de, nézd csak meg, milyen barna vagyok, különben sem ismersz, a nyaralás előtti héten ha láttál volna, tök fehér vagyok. közben kígyózott a zsírbüfésor, én akartam, nagyon akartam a fröccsöt, a zsírbüfés markolta a bort, majd ferde szemöldökkel megkérdezte hol volt a nyaralás. mondtam hogy görögbe, de akkor sem szánt meg, hanem mondta, hogy sokkal barnább lennék, görögbe ugyanis 45 a fok. én váratlanul az árlapot pásztázva rájöttem, hogy kétdeci bor viszont belefér, mert nála a fröccs az kétdeci bor (360) plusz egy felliteres szénsavas ásványvíz (200). diadalmasan elélöktem az összekapart 400at és izgatottan sétáltam a padhoz.

9 megjegyzés:

Időpont: 8:54 de. , Blogger kovácspiroska írta...

görögbe 48 fok volt, bozóttüzek, ilyenek. te honnan jöttél tegnap? mert én onnan jöttem tegnap.

 
Időpont: 9:09 de. , Anonymous Névtelen írta...

A zsírbüfés melletti igazi kis zsírbűfé a legviccesebb hely a világon aholis fogalmuk sincs hogy mit sütnek...
történt hogy Z barátommal hétvégén a szigeten csajoztunk (cangának támaszkodva beszélgetünk)majd mivel megéhezett kért egy szelet sült húst:
- szia az a hús az micsoda ott (és rámutat)
- háááát... (ideges pillantás) (kinéz kollágájára majd szemöldök emelés) (de mivel nem kap segítséget elcsukló hangon közli ) ...marha ...asz'hisze'

Z rábök az egyikre majd leülünk egy asztalhoz és jóízűen megeszi a sült sertés combot mustárral nyolcszázért uzsit.

 
Időpont: 9:54 de. , Anonymous Névtelen írta...

mandeusz: valojaban kethete voltam, most csak erdekbol mondtam.
wannabe: NE EDD MEG!

 
Időpont: 11:14 de. , Anonymous Névtelen írta...

mondjuk az a bor se biztos hogy látott gyümölcsöt, nem?

 
Időpont: 11:36 de. , Anonymous Névtelen írta...

vadaszoszton hajtott, eerted?!

 
Időpont: 2:04 du. , Blogger wannabeanalien írta...

80-as években voltam gyerek és akkor a menza konyhákon még nem dívott a HACCP rendszer és ott is mindent megettem (anyukám tanácsára, bár egyszer a piros cica nadrágot is ő ajánlotta csak aznap épp tesi óránk is volt...) egyszer pl a zsizsikes babfőzit ami 1 hét hányashasmenéslázat okozott de túléltem...

wannabe

 
Időpont: 2:34 du. , Anonymous Névtelen írta...

na jó, de mi lett azzal a borral végül? megérte így kitárni a lapjaidat annak a látóembernek?

 
Időpont: 8:15 du. , Blogger galadreal írta...

freud: megerte a froccsot beszerezni, bizony! maskor is batran es makacsul megtennem.

 
Időpont: 12:34 du. , Anonymous Névtelen írta...

hogyan képes egy ember ennyire akarni egy fröccsöt, hogy hazugságra vetemedjen érte? aki hazudik, az maga esik bele. lelkifröccs.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal