Galadreal

Brutal tünde

szerda, június 27

négy éve kezdtem ezt a blogot, felnőttem azóta, vagyis hahaha, dehogyis. viszont ugyanaz a munkám, amit szeretek, a hajam hosszabb lett, azóta deli csokit is lehet kapni magyarországon és a sarkkert is nyitva van még mindig, mint ahogy 2003 június 27-én is nyitva volt. bár sosem járok oda. viszont még mindig nem tudom, hogy inkább mérleg típusú vagy inkább szűz típusú vagyok-e. azon a napon születtem, ami a kettőt váltja. előbbit vagy racionális egyensúlyratörekvőnek vagy kiegyensúlyozatlan döntésképtelennek képzelem, mindkettő vagyok, de csak kicsit, utóbbit úgy, hogy szende, csendes, karcos eszű, nőies, amilyennek jó volna lenni.

vezesse életemet az, ami jobban tetszik! nézzük a mait:

mérleg: Több lehetősége is nyílik most arra, hogy plusz bevételekhez jusson, amit érdemes is kihasználnia, mert költekező hangulatban van.

szűz: Ön szabja meg a saját értékét az élet minden területén. Ez ugyanúgy igaz a hivatásra, mint a szerelmi életére. Nyugodtan tegye magasra a mércét!

lóvé, love, érték, mérce, ááááááááááá. túl sok az input. túl sok az input.

2 megjegyzés:

Időpont: 7:58 de. , Anonymous Névtelen írta...

Boldog születésnapot. :)

 
Időpont: 11:23 de. , Blogger vadjutka írta...

Én mérleg vagyok skorpió aszcendenssel...ennél hülyébb párosítást nehéz elképzelni :-)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal