Galadreal

Brutal tünde

kedd, június 5

24 óra alatt kétszer illettek az úrinőség vádjával, igaz, ellenkező érvekkel. előbb valakik tehát az úrinőség vádjával illettek egy adott reakció miatt, másodikként valakik pedig megfosztották tőlem az úrinőség lehetőségét, egyszerűen azért, mert kiejtettem a számon a csikló kifejezést. a csikló kifejezést azért ejtettem ki a számon, mert el akartam magyarázni az ibm laptop egértechnológiáját. az az, amit ennél tudományosabban bögyörőnek, pöcöknek, bigyónak, buzerálónak, vagy bingyergetőnek hívunk, angolul pedig pointing stick a neve. amúgy az angolajkú júzerek is leszarják a pointing stick elnevezést és mellbimbónak hívják, sőt, harmadik mellbimbónak, amire ráadásul külön szavuk is van (nubbon). sőt, azt is tudom, hogy ujjgörcsöt okozhat, tehát egy csomó mindent tudok róla, csak azt nem, mi a magyar neve. ezért (és még egy dolog miatt, ami nem publikus) nem vagyok úrinő.


8 megjegyzés:

Időpont: 8:22 de. , Anonymous Névtelen írta...

Frászt okoz ujjgörcsöt, sőt, sokkal kényelmesebb, mint bármilyen más egértechnológia, imao. Nade a magyar neve az tényleg csiklóegér, illedelmesebb helyeken talán pöcökegér, és az IBM gép magamagán TrackPointnak hívja.

 
Időpont: 9:50 de. , Anonymous Névtelen írta...

ugyeugye es amugy sztem is nagyon kenyelmes!

 
Időpont: 2:37 du. , Anonymous Névtelen írta...

Nos, azért nem ártana, ha mások is megerősítenék, hogy ezt így kell hívni, vagy legalábbis nem illetlenség, én ugyanis alapértelmezésben úgy beszélek, hogy az már a sokat próbált portás füleinek is sok. Szóval úri beszéd ügyben nem biztos, hogy megfelelő hivatkozási alap vagyok.

 
Időpont: 2:45 du. , Anonymous Névtelen írta...

sztem autentikus forras vagy

 
Időpont: 5:52 du. , Anonymous Névtelen írta...

Jó, akkor majd én meg rád hivatkozom, ha szóvá teszik, hogy nem beszélek illendően. :)

 
Időpont: 1:04 du. , Anonymous Névtelen írta...

A lány mondja a fiúnak:
- Ha te egy igazi úriember volnál, nem csinálnál velem ilyet a hátsó ülésen!
Erre a fiú:
- Ha te pedig úrilány volnál, akkor nem beszélnél teli szájjal!

 
Időpont: 1:25 du. , Anonymous Névtelen írta...

a csikló mert hogy ez egy kifejező név rá valóban esetenként tényleg jobb mint az én tapipadom mert néha a gép tetéjét rossz helyen simogatom és nézem hogy miért nem megy a kurzor odébb a képernyőn egy csiklónak meg mellényúlni ugye...

 
Időpont: 1:17 de. , Anonymous Névtelen írta...

elefantnak igaza van.

en az ibm farvizen elek: trackpoint a neve, soha nem hivtam masnak, mint csikloegernek, esetleg alszenteknel bejatszik az alszemermes pocokeger. (nem mintha pocok nem lenne csiklo szinonimaja, de megis...)

en speciel a lapos tapipadot es ket elotte levo gombot le is tiltottam a laptopomon, csak a csiklot es piros/kek/piros gombokat hasznalom, ha nem kulso egerrel tolom.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal