Galadreal

Brutal tünde

vasárnap, április 22

megszállt egyfajta nyugalom és nem jött a reflexszerű gyanakvás. mert ilyenkor élénken gyanakodni szoktam, mert nem vagyok az a nyugis fajta, ha nem is szélsőségesen, de apróságokon rágódós, bolhából elefántot gyártós vagyok, ezért aztán amikor elefánt van, néha nem veszem észre, hogy az már elefánt, hanem élénken gyanakodni kezdek, hogy lehet, hogy ez mégiscsak bolha, csak most éppen elefántnak látom. aztán már abba is elfáradok, ha ezt végiggondolom. egyszer kitöltöttem a tesztet, hogy emocionális vagy rendszerező-e az agyam és az derült ki, hogy az átlagos nőkénél emocionálisabb és az átlagos férfiakénél rendszerezőbb. és mi sem bizonyítja a rendszerezésre való törekvést, minthogy amikor észrevettem, hogy a teszthez tartó EQ-SQ elmélet simon baron-cohen nevéhez fűződik, nem nyugodtam, míg ki nem derítettem, hogy pszichopatológiával és kísérleti pszichiátriával foglalkozik cambridgeben és az UNOKATESÓJA a nagy sachanak. na jó, lehet, hogy két kattintásnyi wikipedia nem nevezhető rendszerező elmének, maximum kényszeres kíváncsiságnak. de ha már itt tartunk, a baron nem bárói nemesi címet jelöl, hanem a jiddis baroch kifejezés angol formája. a baroch amúgy magyarul áldottat jelent és ortodox zsidó családoknál gyakori vezetéknév (utóbbi infó hét darab google search eredménye).

4 megjegyzés:

Időpont: 11:11 de. , Anonymous Névtelen írta...

je, belinkeltel, koszonom.

 
Időpont: 5:55 du. , Anonymous Névtelen írta...

(Khm, az elefántozás, az píszí? :) )

 
Időpont: 8:11 du. , Anonymous Névtelen írta...

isolde: imadom a blogod.

 
Időpont: 8:12 du. , Anonymous Névtelen írta...

elefant: jaj, jogos :) de vegulis asszem ebben az osszefuggesben pcnek mondhato.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal