Galadreal

Brutal tünde

péntek, április 13

megesküdnék arra, hogy az imént a kollégám asztalán álló műanyag dinoszauruszok verekedni kezdtek. örököltem a távozókollégától egy szűzmáriaszobrot, először arra gyanakodtam a zaj miatt (mária amúgy háttal áll nekem, mert ha nem háttal áll nekem, akkor túl vádlón mustrál. így viszont, hogy háttal áll nekem, könnyedén megállapítható, nincs olyan nagy valaga, mint a new yorki szabadságszobornak. na de nem is ezt akarom mondani, hanem, hogy) megesküdnék rá, hogy a dinoszauruszbabák verekedtek az imént.

éjszakai ügyelet kellékek: óriás sült krumpli, óriás kóla, óriás kávé, óriás zacskó bake rolls, óriás szendvics (= óriási zsíros has), óriási jó dr house, óriási műszak utáni holdudvar buli ígérete.

2 megjegyzés:

Időpont: 7:24 du. , Blogger fbi írta...

remélem nem az enyémeim, mert akkor szétcsapok közöttük :-)

 
Időpont: 9:35 de. , Anonymous Névtelen írta...

de, de, a tieden!! eskuszom.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal