Galadreal

Brutal tünde

szerda, március 7

minden rombusz egyben paralelogramma. fekete és fehér négyzetek között szökdelek, járdaszéleken lépek az átlagosnál nagyobbat, metróaluljárók kövezetén billegek óvakodva, kórházi aprónégyzetes felületen érzem magam meglőve. nem is nem merek, nem szeretek csíkra lépni. csíkralépési neurózisom van, így a járással töltött elmúlt huszonakárhány évben tökélyre fejlesztettem a rombuszok, négyzetek, téglalapok, paralelogrammák, deltoidok, konvex és konkáv élek közti egyensúlyozást.

10 megjegyzés:

Időpont: 2:32 du. , Anonymous Névtelen írta...

30-on felül nekem ez elmúlt, azóta nem is figyelem, mi van a talpam alatt!:-)

 
Időpont: 2:44 du. , Anonymous Névtelen írta...

veszelyesen elsz Eszter, csodallak!!

 
Időpont: 9:50 de. , Anonymous Névtelen írta...

minden rombusz egyben paralelogramma - Dehogyis. Persze mindegy. :)

 
Időpont: 10:35 de. , Anonymous Névtelen írta...

minden rombusz egyben parallelogramma - ez bizony igaz, kedves elefánt. És egyáltalán nem mindegy.

 
Időpont: 7:40 du. , Anonymous Névtelen írta...

papi, tegyel igazsagot.

 
Időpont: 9:21 du. , Anonymous Névtelen írta...

Már megtettem!

 
Időpont: 9:38 du. , Anonymous Névtelen írta...

Persze, csúnyán elbasztam. Szórok hamut a fejemre, meg minden.

(Megj.: a párhuzamosságot tisztes helyeken amúgyis csak lokálisan illik értelmezni, ennek szólt a mindegy.)

 
Időpont: 7:54 du. , Blogger galadreal írta...

emlekeztem a sulibol, bibibibiiiiii

 
Időpont: 11:23 du. , Anonymous Névtelen írta...

Gratulálok. :) A blogod nyilvánossága előtti töredelmes beismerésen kívül más elégtételre igényt tartasz?

Ez a lehető legklasszikusabb alapesete a beégésnek egyébként, szégyen, de ha középiskolás fizikapéldát kell megoldanom, azt sem árt előtte jó alaposan megfontolni, pedig hát elvileg mégiscsak papírom van arról, hogy tudok valamit a fizikáról...

 
Időpont: 7:31 de. , Anonymous Névtelen írta...

nem tartok masra igenyt, csak a bibibbibiiii-t nem tudtam magamban tartani :) ( amugy majdnem hozza tettem, h az en apukam bibibiiii jobban tudja, de aztan vegul megse)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal