Galadreal

Brutal tünde

hétfő, november 27

gyerekként azt gondoltam, onnan tudom majd, felnőtt vagyok, hogy nincs tele a testem kék folttal, zöld folttal, horzsolással, puklival. azután jutott eszembe, amikor feküdtem a földön, tök egyedül, egy pillanattal előbb szikráztatás közben nagy lendülettel rántottam a fejemre (orrnyereg a pontos helymeghatározás) a gázkonvektor súlyos fémrácsát. élesen fájt, kisugárzott másfelé, hanyatt kellett feküdnöm, de még csillagokat sem láttam, meg az életem se pörgött le, csak rohadtul fájt. másnap az új, csinos pöttyös hajpántot felvéve újra támadt a tünet, annyira fájt, hogy még beszélni se, hányás is, talán valami gázkonvektor-sebezte ideget szoríthatott el, majd a pöttyöst levéve azonnyomban el is múlt. azt már el sem merem mesélni, hogy a combomon felülről nézve egy tökéletes nagy magyarország alakú kék folt dísztelenkedik.

és ma 3 éve elmentem újpestre egy kiállításmegnyitóra, de az is másik történet.

3 megjegyzés:

Időpont: 7:37 du. , Anonymous Névtelen írta...

Latinovits Reterát

 
Időpont: 8:11 du. , Anonymous Névtelen írta...

LATINOVITS SMAFU!!!!

 
Időpont: 1:48 de. , Anonymous Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal