Galadreal

Brutal tünde

hétfő, október 2

a postaládában várt az üzenet, hogy ajánlott van küldemény a címünkre. 2000 november 15-én már próbálták egyszer kézbesíteni, nem sikerült, mert nem voltunk itthon, de 2000 november 26-ig még átvehetjük.

a választásnál meg kétféleképpen is balfasz voltam, először ikszelés után leejtettem a lapokat, amik a szavazófülke magányából a függöny alatt kilibbentek és iksszel felfele szétterültek a bizottság előtt. aztán megpróbáltam érvénytelenül szavazni az egyik lapon, hatalmas keresztet raktam A4es szélességben, viszont észrevettem, épp a munkáspárti jelölt (nevezett Kerezsi László) karikájánál találkoztak a vonalaim, úgyhogy végülis leadtam, mert bár feltehetően az A4es méretű iksz érvénytelen, azért mégis úgy ítéltem, ez sorsszerű.
emocionális választói magatartás, éjáó.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal