Galadreal

Brutal tünde

csütörtök, június 15

megirigyeltem és megcsináltam a milyen fajta kurva vagy tesztet, amin pirike totál kurva lett. a kérdések között szerepelt, hogy dolgoznék-e a kormánynak, fél-e tőlem a pasim, szeretem-e az ostort bőrruhával, rendszeresen szőrtelenítem-e a lábam, összekevertek-e valaha egy fiúval (amúgy igen, kb 12 éves koromig piszkos térdű, rövidhajú fiú voltam), öltöztem-e valaha sátánnak vagy démonnak (egyszer voltam démonrénszarvas egy mikulásünnepségen, az ér?), nagy-e a cicim, a szerénység-e a legjobb irányadó (NEM) és hogy amikor énekelek az erődben, összegyűlnek-e az apró élőlények a lábam alatt.

és erre mi lett az eredmény?

You are not a bitch! Why did you even take this test? Everyone around you likes you. Unless you're one of those extremley happy people all the time. Then you're just annoying. You are sure to attract good things where ever you go. You should consider a job in social work. Perhaps a kindergarden teacher.

pedig őszintén reméltem, hogy ennél azért kurvább vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal