Galadreal

Brutal tünde

péntek, április 14

nem tudom milyen madár volt, csak annyit, hogy énekes, és hogy eléggé szeretett enni. egészen kicsi volt, fényes aranybarna nyakkal és háttal. először csak közel jött, húszcentire leült egy növénytámasztó kerítésre, aztán amikor nagyokat haraptam a szendvicsbe, egy szempillantás alatt odarepült a kezemre, a kis karmaival belekapaszkodott az ujjamba és ő is harapott. kurvára megijedtem, és rugdaltam meg boxoltam kettőt a levegőbe, és akkor szegény odébbállt.
felszállt a felettem lévő kerítés tetejére, és jelentőségteljesen énekelt (üvöltött).
a hyde park cornernél volt, ahová azért mentem, hogy lássam a speakereket, de nem voltak, mert csak vasárnap vannak, 11-kor.

a madár inkognitóban fellelhető a képen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal