Galadreal

Brutal tünde

szerda, március 22

- ott van a sertés, meg a paprika, meg a szabolcsi alma, gondolja meg aranyom, az mind hungorinkum.
- hungarikum.
- meg a csirke, vagy a mezőgazdaság.
- a csirke az utóbbi időben lejáratta magát.
- na meg az m3-as bevezető szakaszán azon a toronyházon a gyurcsány fotója, négy emelet csak a füle.
- még nem láttam.
- nekem is dunaújvárosból kellett feljönnöm. a vidéket kellene rendbe tenni.
- igaza van.
- én úgy vagyok vele, mint sportszerető ember, hosszútávfutó voltam, na meg a labdajátékok, kedveském. szeretem nézni a focit. a manchesternél is hosszú évekig ugyanaz az edző, akkor lehet eredményeket elérni.
- én megpróbálom kizárni a kampányt. nincs értelme, úgyis mindenki előre tudja, kit választ.
- 1370 forint.
- 1500-ból kérek szépen, jó éjszakát.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal