Galadreal

Brutal tünde

hétfő, március 27

két rongyzoknit pakoltam a vödörbe, meg egy rossz pólót, és végül a nivea tusfürdőt választottam, ki tudja, a többi vegyszerre hogy reagál a fényezés.
hogy ne legyek olyan, mint a telepen azok a bácsik, akik a ház előtt mosták az autót, és kilógott a seggük, beöltöztem. két pulcsi, hosszú kabát. csak két percig kellett rúgdalni, kicsit köhögött, aztán beindult, mintha nem telt volna el öt hónap.
ahogy járattam a garázsban, eszembejutott az ovistársam szülei, akik szénmonoxidmérgezésben haltak meg, és kitártam a garázs mindkét szárnyát.
aztán alaposan lemostam a niveatusfürdős vízbe áztatott egyik rongyzoknival, aztán a sima vízbe áztatott másik rongyzoknival, aztán áttöröltem a rossz pólóval, aztán megsimogattam a visszapillantótükröt.
amikor ez mind kész volt, a niveatusfürdő szaggal együtt kirobogtam a böszörményi úti szabadságba.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal