Galadreal

Brutal tünde

szerda, február 1

olvasom a media research techniques könyvet, ami 94-es kézikönyv, azt írja benne a csávó, hogy a jó kutatónak van spirálfüzete, nem ceruzával ír, hanem tollal, különböző kiemeléseket alkalmaz: aláhúzza a jegyzeteiben ami fontos, és ha még fontosabb dolgot akar feljegyezni, akkor függőlegesen írja a sorokat, és kis ábrákat rajzol a lap oldalára, hogy a vizualitással párhuzamban élénkítse kreativitását.

ma megint fél6kor keltem, felborult a bioritmusom, de nem baj, gondoltam, akkor viszek ebédet, kisütöttem a pulykamellet (999 forint/kg akciósan a matchben), megpároltam a zöldséget, elolvastam két könyvből egy-egy fejezetet, hajat mostam, utánanéztem pár dolognak a neten. képtelen vagyok egyszerre egy könyvet olvasni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal