Galadreal

Brutal tünde

hétfő, január 30

kísért a lakótelepi múlt. a lukácsban a mellettem lévő buborékozóban buborékozódott az a fiú, aki felettem járt a lakótelepi általánosban, de nem tudom az igazi nevét, viszont úgy hívtuk babház. elmesélte kivel mi van a gettóbandából, mindenki egészen kikupálódott, például ő banki alkalmazott lett (remélem nem lóg ki az öltöny alól a fél testét beterítő tetoválás), egy másik srác felszolgáló, egy harmadik buddhista kínában, van aki filmet csinált, lett egy szakács is, és csak egy van börtönben garázdaság, testi sértés és orvgazdaság miatt, ráadáasul kurva a csaja.

írtam smst az áltisis barátnőmnek, hogy vajon hogy hívják ezt a fiút, akit úgy hívtunk babház és fehér kutyája volt. erre ezt írta vissza: "már homályosak babházról az emlékeim, olyan nagy kajla kép van bennem, de azért remélem jó egészségnek örvend. akkor jött az iskolába ő, aki papp, és egy másik új fiú - nevezett ház, aki rövid úton el is ment, és összekombináltuk a két nevet, így teljesen logikus, hogy ő lett a babház."

aztán a wiwen bekattintott az első szerelmem, a lakótelepről a robi. ötödikben jártunk egy évig, ő hetedikes volt, aztán elmentem nyáron a balcsira gyerektáborba, és ott csókolóztam egy kaposvári gézával, és amikor hazaértem, nem mondtam el robinak, viszont egy másik fiú a telepről, a dani, aki szintén ott volt a táborban, beköpött a robinak és vége lett.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal