Galadreal

Brutal tünde

kedd, október 11

Chris Isaacot hallgatunk a dolgozóban, én énekelem, hogy ÁÁÁÁÁ Wanna fall in love, erre a padtársam ironikusan, de faarccal megkérdezi, tervezek-e olyasmit, hogy együttesben énekelek.

rögtön eszembe jut hol halt meg az énekesi karrierem - másodikban, a népdaléneklési versenyen, ahol tíz dalt kellett megadni, fel kellett írni egy papírra és átadni a zsűrinek. én a tíz közül csak egyetlenegyet nem tudtam, se a szövegét, se a dallamát, és persze azt választották ki, ma már tudom, hogy azért mert viccesen írtam fel, 'a szűröm volna tarisznyám...' kezdetű dalt úgy írtam le, hogy 'szűröm vóna tarisznyám', mert mindig azt hallottam, amikor énekeltük.

nagyon reméltem, hogy én jutok tovább az iskolai fordulóból a kerületibe, de persze a csesznek jutka jutott, aztán megnyerte azt is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal