Galadreal

Brutal tünde

péntek, július 8

összebarátkoztam az erkélyen egy hangyával. legutóbb a bölcsiben volt ilyen, amikor utáltam aludni és összeszedtem két hangyát a földről (hogy került a bölcsöde padlójára hangya?), aztán az ágyamban versenyfutást játszattam velük. általában orsinak neveztem el az egyiket, mert úgy hívták a baratnőmet a bölcsiben.
az orsit (az igazit, nem a hangyát) aztán egyszer csak a nagypapája tarkón lőtte és meghalt. fekete zászló volt a bölcsi kapuján, meg egy cetli amiről apu felolvasta nekem, hogy mikor lesz a temetés. megőrült a nagypapa, lelődözte a családját, aztán magával is végzett. sokáig nem tudtam mit jelent az hogy tarkó, orsival együtt ez jutott eszembe arról a hangyáról. meg az, hogy az orsiról tulajdonképpen semmilyen emlékem nincs, csak az, hogy ott az a fekete zászló és hogy szomorú vagyok amiatt, hogy nem jön többet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal