Galadreal

Brutal tünde

csütörtök, június 16

sokmindent történt.
láttam meghalni egy pillangót. a teraszon agonizált a földön, azt hittem hogy véletlenül a hátára fordult, és nem tud visszapördülni, úgyhogy segíteni próbáltam, de csak tovább szenvedett. átbucskázott az oldalán, aztán vissza és körbe-körbe szaladgált. ott hagytam, és kávét főztem, aztán amikor legközelebb kimentem, láttam hogy megmerevedett. öreg volt már. ledobtam az erkélyről, mert azt gondoltam biztos szeretne utoljára repülni. vigyázva kiejtettem és tök egynesen leesett a negyedikről.

aztán az is volt, hogy megint befejeztem egy egyetemet.

de a legviccesebb talán ma volt, amikor a vadjutka azt írta az msn-en, hogy azt álmodta leszartam. én meg elképzeltem, pedig persze képletesen értette.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal