Galadreal

Brutal tünde

szerda, június 22

ó mennyire jó lenne ha rámnézne, és nem hajlítaná alkarját olyan furcsán, úgy kifelé, és egyben lefelé, minden alkalommal amikor meglát. hát igen. az élet semmire sem jó, mert ez az alkar nem olyan, mint amire vágyom. elképzeltem milyen alkar lenne jó, de ez nem az. istenem. a karfiolfőzelék a bűnös. miért, ó miért, miért vettem meg, miért készítettem tejfölös habarást, miért ízesítettem sóval, borssal, miért juttattam el neki titkon, szerelmem bizonyítékaként. ha rám se néz. talán ha spenóttal, talán ha a zöld, ékes levelű földi tüneménnynel kápráztattam volna. ó én ostoba. de csitt. most felém jön. most hátha.

(rosszcsirkemáriaizmus. várom a versenyzők darabjait. villa már kihívott.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal