Galadreal

Brutal tünde

vasárnap, június 19

a költözés óta van itt ez a nagy bordó doboz, ami lomos doboznak is tűnhet, de inkább emlékes doboz ez. cakkos szélű papírok, első és utolsó levelek, naptármaradványok, fényképek, mennyi fénykép, önértékelés paralevelek saját magamnak, fiúk borítékokba rendezve, és szétszórva mindenfelé, dobozvilág a falain belül.
ez itt horvátország, ez itt a margitsziget partja, ez itt a balaton, ez itt helsinki, ez itt otthon van, ezen szeplős az orrom, ezen hosszú a haja, ezen kék a fejem, ezen rücskös a térdem, ezen boldog vagyok, ezen kövér, ezen párizs, ezen alternatív vagyok, ezen barbibaba, ezen a duna mentén, ezt nem szerettem, ezt megszerettem, ezt mindmegettem, ez meg, ez meg itt, na ez meg itt ki lehet?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal