Galadreal

Brutal tünde

hétfő, december 6

az orrom előtt, fehér kaviccsal, egy egész marékkal megdobta a kisfiú a kislányt. a kislány azonnal jelentkezett, magasra tartotta a kezét, hogy beárulja a dobálót, de a tanárnő nem látta, mert ő a sor elején ráncigált egy fülessapkás másik fiút. akkor én megragadtam a kedvező alkalmat, és odasúgtam a kiscsajnak, hogy ne jelentkezz, hanem verd meg inkább, vagy dobd meg te is.
azt mondta inkább beárulja.
mondtam, hogy felesleges, következőre ugyanúgy meg fogja dobni.
farkastörvények vannak, ezt mondtam, hároméves kortól.
megkérdezte mi az a farkastörvény, de arra már nem mertem válaszolni, mert észrevettem, hogy a tanárnőjük gyanúsnak talál.
úgyhogy odébb álltam és egyszerű járókelőnek tettettem magam, aki nem uszítja a jámbor arcú kislányokat verekedésre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal