Galadreal

Brutal tünde

szerda, november 17

érdekes helyen dolgozom. ha nem vagyok pár napig, akkor alig várom, hogy beérjek, mert mindig történik valami vicces. ma például egy hatalmas veszekedésre érkeztem, aztán a székem mellett egy nejlonzacskóban egy szabályosan félbevágott tornacipőt találtam, de senki sem tudta, hogy hogy került oda. aztán az N-nel sokáig mondtunk olyan vicceket, amik nem viccesek, és nagyokat röhögtünk, meg összecsapkodtuk a tenyerünket, meg nézegettük a B csőrikeszerű kislányáról készült fotókat, akit összekentek céklával, hogy olyan legyen, mintha tiszta véresre lenne verve a feje, meg figyeltük a Z-t, ahogy két kézzel ütögette a billentyűzetét, erősen, mert véletlenül elküldött nekem egy 12 megás fájlt, és lefagyott a gépe, meg mindenki üvöltött, meg a zene is, most már pingpongasztal is van, és hatalmas a kupleráj.

dolgozni ugyan nem lehet, de tényleg nagyon vicces hely.

kis nicholas vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal