Galadreal

Brutal tünde

péntek, október 1

hozzáértem. megkért, hogy gomboljam be az ingujját, mert kacska a keze. viccesen közölte, hogy ha lesz pénze, fizet egy stájlisztot. senki nem nevetett. aztán karlendített, meg elmesélte a karlendítés történelmi hátterét. sajtótájékoztató címen hatvanperces történelemórát tartott. szerinte "a testi boldogság beteges boldogságérzet". hat évesen fogadott szüzességi fogadalmat. pedig ha jól megdugnának minden más lenne, gondoltam. megkérdeztem szerelmes vagy e. azt válaszolta, permanensen és elsöprő erővel, az eszmébe. megkérdeztem sportoltál e valaha. bodybuilder volt. bazmeg, ezt el tudjátok képzelni? megkérdeztem hogy kezdődött. azt felelte öt évesen leemelte a nagypapája polcáról a második világháború képekben című könyvet és a hitler beszédet mond és a tömeg ujjong című képnél ütötte fel. megkérdeztem mi lett volna, ha véletlenül leninnél nyílik ki a könyv? nevetett. úgy köszönt el, hogy kitartás, én meg úgy, hogy szia.

kijöttem a magyar étteremből, ahol az interjú zajlott és átmentem a hannába, ahol anyu és a barátai a sátoros ünnep vacsiját ülték. értitek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal