Galadreal

Brutal tünde

kedd, augusztus 3

burony csabiról az volt a telepen a legenda, hogy egyrészt azért lett tanonc a boncmester mellett, mert kibukott az általánosból, másrészt meg azért mert szereti a levágott végtagokat. többen látni vélték különféle karokkal hadonászni. amik nem hozzá tartoztak.

én azóta budai lettem, de szívem szerint még mindig a kőbányai gettóba tartozom, néhány éjszakai zaj még mindig kiváltja a futás-reflexemet. burony csabi sem kőbányai már, kiderült, hogy ugyanarra a helyre költöztünk, tegnap összefutottunk a boltban, ő kolbászt vett, meg sört és azt mondta ismerlek és kinyújtotta az ujját, mint a filmekben. a bal szemétől a bokájáig egy kurva nagy tetoválás fut rajta, az egész buronycsabit beteríti.

ott kőbányán kiskirály volt, övé volt az egyik terület és mindenki félt tőle. én most is féltem, de mosolyogva beszélgettünk, mert annyira még nem vagyok budai, hogy ne tudnám hogy kell megőrizni az épségemet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal