Galadreal

Brutal tünde

kedd, február 10

nem szeretem, ha valaki úgy fejezi ki magát, hogy az érzéseivel kapcsolatos főneveket szedi sorba, de most amikor leültem, mert éreztem, hogy jó lenne írni nekem is csak szavak jutottak eszembe, látszólag eléggé függetlenek és nem tudom miért ezek:

szag, vastag fekete keretes szemüveg, nyár, bizsergés.

lehet, hogy egy büdös fekete keretes szemüveges bácsika megcsikizett egyszer nyáron, de a tudattalanom nem engedi ezt az emléket felszabadulni?

zaklatócska ignorálva.

és zárásként Jocinak, aki érti, aki megért: Lenke néni, Lenke nééééniii, Lenke néni, Lenke néniiiiiiii, Lenke néni, Lenke nééééniii, pizza, pizza, pizza, pizzaaaaaaaa. a dallamot személyesen.

majka, csonkapici, cicciolina, antalimi, lehet, hogy miattatok lettem skizoid?

antal imike salalalalalaaaa kámon antal imike salalalalllalalalaaaa. (ezt különösen nefrosznak és mahlernek ajánlom).

kibaszott puzzle vagyok.
rakjál össze.

mi a fasznak bloggolok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal