Galadreal

Brutal tünde

péntek, december 5

Kicsit csak. Kösz, kösz elég. De tényleg elég.
A hajam a derekamig ér, ha nyújtom egy kicsit.
Milyen kár, hgy nincs cipzár a banánon.
Apa egyszer hozott egy kilót.
Néha csontvázról álmodok.
"Á, te vagy az" - mondta Lena.
Pufi szereti Ullát.
Sten Malténak nagy, vörös és elálló.





A héten voltam a színházban, ahol minden férfi meztelen volt. A héten láttam a villamoson a csirkeaprólékot, ami Ari szerint jel. A héten megyek egy esküvőre, ahol hófehér kamion szállítja az ifjú párt és egészséges fejbőr szól majd a hangszórókból. A héten talán tűzoltó leszek, de az is lehet, hogy vadakat terelő juhász. A héten talán felülök a repülőre és úgy elszállok, mint a fecske. A héten talán szerelembe esem. A héten talán nem. A héten sokat eszem és nagyokat alszom. A héten újra ösztönlény vagyok. A héten beszélek a rádióban, a héten világoskék pasztát kenek a szemem fölé.
Érzek és érzek és érzek és érzek. Érzelmi domina. Csak most nem mást. Csak most éppen magamat emésztem fel. Amőbaként körülölelem a testem és hangos cuppantással beszívom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal