Galadreal

Brutal tünde

szerda, december 17

igen, ötödször. igen, hallottam, ahogy földet ért a csont doktor úr. nem, szerintem ne vágja le, igen, kérek szépen egy unikumot.
tudja hogy van ez? azonnal sírni kezdek, mert nem szeretem ha fáj, rohan a helyi sportorvos, elfagyasztja. már nem érzem, nem sírok, közben lelkiismeretfurdalásom lett a hiszti miatt, forgatom a fejem, nézem a meccset, kiegyensúlyozott arcot vágok, néha egy félmosoly is belefér. nézem, ahogy almanagyságúvá duzzad, basszameg, lenyeltem volna egy almát és átesett rajtam? Legalul landolt? füttyszó, igen, vége a mérkőzésnek, igen, utolsó pillanatban vesztettük el, igen, végig vezettünk, mostanában úgy tűnik ez trendi.
na jó, gyors zuhany, irány a legközelebbi ügyelet, igen doktor úr, most először vagyok önöknél, de jól tudom a kórházi rutint. igen, nem. igen doktor úr, szétroncsolódott, igen doktor úr, legutóbb fél éve. igen doktor úr, ez ilyen. nem doktor úr, nincs partnerem.

ne sportoljatok.

amúgy jól vagyok, csak ide mindig a szart írom, mert azt jó és az írás felszabadít. vagy mi.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal