Galadreal

Brutal tünde

kedd, október 28

A szakdolgozatom a kötőnél. Én vagyok azon kevesek egyike, akik elmondhatják: a konzulensem a kedvenc íróm fia. A sokismeretes egyenlet megoldásában annyit segítek, hogy a kedvenc íróm néha piszkoslábkörmű gazfickónak nevezte a konzulensemet. aki akkor még pici volt. pici konzulens.


Tegnap este a négyeshatoson éppen annál a résznél tartottam a Kafka kötetben, amikor Gregor féreg a kanapé alá bújik, alig fér el, nehezen kap levegőt, de állja a megpróbáltatásokat, mert meg akarja kímélni az anyját önnön tasztító látványától. közben már le is szálltam és hirtelen megszűnt a közvilágítás, teljesen sötét lett, félelmetesen és akkor rájöttem, hogy inkább többet nem fekszem le, mert ez egy jel és holnapra én is kitinpáncélos leszek.
Jóéjszakát?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal