Galadreal

Brutal tünde

vasárnap, szeptember 21

A tegnapi nap leltára:
  • 3 db kosármeccs, ebből 2 erős csapat ellen győzelem, 1 gyenge, öreg, lassú csapat ellen szívás (jaj, L., ha nem lépsz le, azt is megnyerjük!! és jaj, Goren, miért pont ezt láttad?! és iiiigeeeen Basszka, ez is sport!!!)
  • 1 db napszúrás
  • 1 db unikornis szarv a homlokom közepén
  • 1 db Romák a médiában kerekasztalbeszélgetés

    Kicsit kifejtem a szarv részt, mert elég viccesen nézek ki miatta. A pukli szerintem tök vagány, nem is akartam jegelni, hogy dicsekedhessem vele, de tegnapról mára sötét folttá vált, mintha a fejemet elfelejtettem volna megmosni, vagy mintha egy olyan dalmata lennék, akinek csak egy pettye van. Amikor maga az aktus megtörtént, vagyis a százkilencvencentis néni úgy döntött a fejem a legalkalmasabb hely, hogy megtámaszkodjon, akkor összecsuklottam és picit sírtam meg röhögtem, mert olyan volt, mint amikor nagyon berúgik az ember és kótyagos. Mindenesetre szépen gyúgyul, a mostani koszfolt állagú léte hamar elmúlik és csak a fájdalom marad.

    P. felhívta a figyelmemet, hogy a neten talált egy zenekart, akik igen ritka vezetéknevemmel azonos néven nyomulnak és fel is vette egy cd-re. Összeült a család, Apu a főhelyen (végülis ő hozta a nevet) körbeültük a gépet, hogy meghallgassuk himnuszunkat.
    Azonban véletlenül sem egy titkos gyöngyszemre, hanem nyekergő szánalmas gépzenére bukkantunk.
    Apu joviálisan bólogatott, miközben elemző hangvétellel közölte: Úgy hallom a biciklicsengő igen hangsúlyos zenei motívum náluk.

    Most várjuk a családot, remélem sok ajándokot hoznak nekem.
    Meg tortát.
    Nyami.

  • 0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése

    Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

    << Főoldal