Galadreal

Brutal tünde

vasárnap, augusztus 10

Napirendem:
  • ébredés negyed 9-kor.
  • ágybanfekvés, tv-zés fél11-fél3ig.
  • 3tól fél4ig fordítás az idő előtti ejakulációról.
  • fél4től fél8ig ágyban fekvés, buta sorozatok bámulása buta arckifejezéssel.


    További terveim a mai napra:
    8tól buta tv film megtekintése, közben elalvás.


    Csodás dolog a hétvége.



    A napokban volt a Gyilkos robotok című film a tv-ben. Ebben a filmben van az a jelenet, amitől eddigi életem során legjobban megijedtem. 5 éves lehettem, amikor megnéztük a szüleimmel moziban, s szólt előtte a nagyapám, hogy a végén feléled a hulla és vicsorog.
    Ennek ellenére iszonyatosan megijedtem. Annyira, hogy utána évekig azzal a vicsorgó hulla arccal álmodtam.
    Ez volt a visszatérő álmom, a Gyilkos robotokból a hulla.

    A múlt héten leadták és észrevettem, hogy a rémfilmem két főszereplője Thomas 'Magnum' Selleck és Kirstey 'Nicsakkibeszélmég' Alley.

    Azért ez nagy fricska a rettegésnek.

  • 0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése

    Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

    << Főoldal