Galadreal

Brutal tünde

kedd, augusztus 26

Ma klotyót pucoltam, a kozmetikus szadizmusát élveztem és egy rövid értekezést írtam a féregvírusokról. Színes nap.

Megint egy olyan reggel, amitől egész nap kótyagos és majdnemsírok-os hangulat kerülget. Az az egy szerencse, hogy szeretem a sárgadinnyét. Gondolkozom, tehát vagyok. Gondolkozom, tehát van.



Tegnap eredményt hirdettem <3 ügyben, Basszuskulcs és G. lett az első helyezett, holtversenyben. Végül a legviccesebbet jutalmaztam. Basszuska szerint a <3 egy igen nagyon bonyolult fiziogeomatemetikai egyenletrendszer egyszerűsitett kivonata, amivel ki lehet számolni, hogy melyik az a szám ami nem lehet nagyobb 3-nal , de mindenkeppen nagyobb kell, hogy legyen -végtelennél. Viszont ez a szam (és itt a lényeg) EGY OLYAN TRANSZCENDENTÁLIS KONVERT SZORZAT MELY KÖBGYÖK REZISZTENCIÁJA ES TIZEDÉNEK OSZTALVÁNYA, es most figyelj!!!! ÖNMAGÁN KÍVÜL MINDEN MÁS SZÁMMAL EGYENLő...
Tegnap bevallotta, a matematikai fejtegetés fogalmaival nincs tisztában.

G. pedig a 'bambuszkalapos kínai úszószemüvegben' és az 'ülő nő hátulról (a 3 a popsija), akinek a felsôteste és a feje helyén egy háztető van' találatokkal érte el az első helyezést, amit nem tudtam átadni, mert nem vittem lóvét a Szkertbe, de legközelebb télleg fizetek!


A valódi megfejtésre, vagyis amire én gondoltam akkor lehet rájönni, ha az ember jobbra dönti a fejét (ahogy Nemtomka és aBarbi is helyesen kitalálta).
Nem más, mint egy SZÍV!! Valaki azt írta megtört szív. Lehet. De azért szív.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal