Galadreal

Brutal tünde

csütörtök, augusztus 21

L. azt mondja már akkor tudta, hogy valamelyik tünde nevét választom majd a blogomhoz, amikor még nem árultam el neki. Pedig nem is vagyok egy gyűrűkura ultrafan, de akkor ezek szerint tündeszerű igen..

K. haverom, aki ma megtudta, hogy írok blogot úgy döntött, rátalál anélkül, hogy tudná a címet. Vannak személyiségjegyek, amiről fel lehet Téged ismerni. - ezt közvetlenül azután mondta, amikor elmélyülten kapargattam egy gyanús foltot a táskámon és közben azt mondtam, hogy biztos valaki a buszon rálőtt egy fikát és az rászáradt.

Nem tudom, akkor ezt most félreértsem, vagy ne??


Amúgy ma két említésre méltó dolog is történt. Az egyik, hogy ezentúl néha külpolitikával is foglalkozom, nem csak afrodiziákumokkal; a másik, hogy kaptam egy romantikus levelet egy ismeretlentől.
Annak ellenére, hogy valószínűleg szívatás, azért jókedvem lett tőle.
Azt írja tünemény.
Az szép szó.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal