Galadreal

Brutal tünde

vasárnap, augusztus 31

Hát csak annyi, hogy igazából a bumeráng nem is jön vissza.

A sales adott két jegyet és tényleg azt hittem, hogy olyan lesz, mint a szigeten akik olyan nagyot ugrottak. De nem. Nem olyan volt.
Gy-vel nem hittünk a szemünknek. Elvileg az ausztrál bennszülöttek életéről szólt volna táncos formában az előadás, ám a négy főből álló ausztrál kar három rövidke ősi tánca (az emu, az angolna és a moszkító-elhessegető) után a színpadra pattant egy magyar néptánccsoport és a didjeridoo-muzsikára járni kezdték a csárdást. Egy kínai srác táncolta a szólót, de a legérdekesebb azért mégiscsak az volt, amikor egy idő után a sokadalom közé vegyült egy hastáncosnő és ő is rázni kezdte.
Elég sokan felálltak és hazamentek, de Gy. meg én végigültük.


A hétvégém Lajcsi, Kozmix, Baby Gaby, Edda és a Dub dub formáció muzsikájával folytatódott, ugyanis szombaton elkísértem Mc-t dokumentumfilmje forgatására, a Szuperbuli felvételére. Tökszuper volt és úgy csináltam, mintha én is a stáb tagja lennék fontoskodó arcot vágtam, legeltem a díszlet szőlőt és csodáltam Mc-t, hogy milyen ügyesen csinálja. Alig várom már a filmet!

Este L.-val találkoztam, meséltem neki hogy Lajcsi milyen vicces, a mikrofonjába mondják a szöveget, előtte egy hatalmas kivetítőn olvashatja és mégis minden mondatot elkúr. L., akinek volt alkalma egy hétvégét Lajcsi társaságában tölteni, azt mondta ne lepődjek meg, mert amúgy "csak fingik meg böfög, még az asztalnál is."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal