Galadreal

Brutal tünde

péntek, augusztus 22

Cz.-vel találkoztam ma. Bölcsibe, oviba és általánosba is együtt jártunk. Köztisztviselő lett, kicsit köztisztviselőnek is néz ki. Oviban beadta nekem, hogy ő a Karatézó Kobra című sorozatból a kobra, cserébe én elhitettem, hogy valójában Veszprémi Linda vagyok. Együtt jártunk gyerektornára, együtt dolgoztak az apukáink, elsőben együtt tettük be Henikét a szemetesbe, együtt gyűjtögettük a visszaváltásra váró piásüvegeket, a két nagyszemű szőke kislány, az MTK pályánál a koncertre váró rockerektől, együtt vettük életünk első cigijét, mentolos Pall Mall-t, együtt jártunk a lellei táborba, ahol összevesztünk a Gézán, aki végülis az enyém lett, vele csőröztem először, együtt hánytunk középiskolában az undorító alterbulikon, egymással beszéltük meg a fasziügyeket, együtt, együtt, együtt, együtt.


Ma öttől nyolcig ültünk a Szódakertben. Ma már nem csinálnám meg, hogy leszopom a liftben, mint gimiben. - mondta. Udvaroljon egy férfi. D. is (a barátja) két órát udvarolt mielőtt összejöttünk. Mondjuk most együtt aludtam a balcsin K.-val, és hidd el, semmi nem történt, adtam egy puszit a szájára, ahogy bárkinek, ahogy neked is adnék, ő meg megfogta a mellemet. De nem úúúgy, hanem csak mert ott volt egy mell - véletlenül az én mellem, de akárkié lehetett volna..

Annyira vicces volt.

Kár, hogy mennie kellett, mert most kicsit spiccesen egyedül ülök itthon.
Pedig nem jó péntek este egyedül otthon ülni.




Pedig ha akarom írhatok szagdogát, ha akarom írhatok PR cikket, ha akarom írhatok a férgegvírusról, ha akarom gondolkodhatom az életemen és hogy mi is történt velem az elmúlt 2-3 hónapban, ha akarom bezabálhatom az összes fagyit, ami a hűtőben van, ha akarom szervezhetek barátnős programot, ha akarom lemehetek a balcsira, ha akarom elrakodhatok a fehérneműs fiókomban, ha akarom elmehetek agresszívtornázni, ha akarom megihatom a beherovkámat, amit különleges alkalmakra őrizgetek, ha akarom megtervezhetem hogyan rendezném át a szobámat, ha már.
Ha akarom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal